åh vad det är trååkigt.

Jag är nere i en djuuup svacka i mitt liv. nej det där var faktiskt en enorm överdrift faktiskt. Jag är nere i en väldigt djup svacka för att vara fredag.  Idag blir det inget Thank's god it's friday till rubrik. Jag är trött,  ingen vill skriva om prinsessan Dianas välgörenhet på google, och mina nya skor skaver, mitt hår är äckligt, jag är trött. Men den här dagen har trots allt sina ljusglimtar. Jag har fått en ny jacka som var väldigt snygg. Jag har en pojkvän som kommer att komma hem. Det är inte omöjligt för mig att få Mvg i idrott. Jag vet, det är jätte konstigt! Men bara för att den är dagen inte har varit till min belåtenhet så ska jag inte sitta här och klaga. Jag ska istället skriva vad jag önskar mig.

Jag önskar nämligen mig
Fina strumpor och trosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0