Anders utan byxor.

Jag är helt pepp på at flytta till Irland efter studenten. Skaff amig ett jobb, bo i en liten lägehet, tjäna pengar. resa runt lite granna. Och sedan vet jag faktiskt inte.
Snart är dte dags för lite bio med min lilla klass. ( rebecka har slutat att räknas som medlem i den lilla klassen för att hon vill iaf inte vara med på något vi gör). V För vendetta. Hoppas att den är så bra osm det sägs. För jag har iaf höga förväntningar på den filmen.
Idag hände det inget spännande i skolan. Snackade lite sagor, hade föredrag på svenska. Hetspluggad epå matten, Tommy drog av anders hans byxor, vi pratade på Mum. Ja, en helt vanlig skoldag med andra ord.

Nu går min buss, jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0