Brandman Vs sjöman?

Man ber om en het, cool och hård brandman, och får en liten halvtöntig pojke i sjömans kostym. Men det gör inte mig så mycket, jag gillar danne endå. Men i all röra så tror jag att viktoria blev lite förvirrad, och nu förväntar nog hon sig att hon får en brandman i form av en manlig strippa på hennes studentfest. Men hon verkade faktiskt glad över det, så varför inte? Jag får helt enkelt slopa min jätte fina idé som skulle ge henne tårar i ögonen och istället hitta en snygg hård kille som dessutom är brandman., Någon?
aaaah nu kom Tammy in på msn. Jag trodde att hon hade svikit mig, för att jag svek henne och rulles idag. men så var inte fallet. eller var det? Tammy förstår mig iaf. Det är bra. nej hon förstog mig inte, hon påstår att dom är hetare och att jags ka tänka på pearl habour. Jag tänker på kalle anka som är i skottland på jakt efter något. Men jag kanske ska lägga ned det här nu. Jag skrev inget vettigt endå.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Malin, du är allt bra söt. Du borde tända på Sjösnubbar, bara namnet turns me on ;D
Sjösnubbar!

2006-04-20 @ 23:24:54
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0