Den efterlängtade brytdagen!

Jag tycker verkligen om att sova. Inte på det sättet så att jag sitter uppe till klockan 3 på natten, sover länge på dagen för att jag gillar att sova. Jag kryper gjärna ned i sängen 21.00 på kvällen och ligger lkvar i den till 14.00 dagen efter, för att det är så skönt. ( men nu gör inte jag så pga av att jag för så dåligt samvete över läxorna, det stökiga rummet, frukosten, kaffet, att hinna göra något på dagen). Sova är lika skönt på  kvällen som på dagen. det är alltid lika skönt att sova. Mmm! Bara därför så ska jag inte gå sova på ett bra tag nu!

idag är det ganska mysigt, det regnar! Jag tycker om regn ( nej jag säge rinte så bara för att jag tänker flytta till Irland om 1 år och några månader). Det är faktiskt helt okey, men det hade varit bäst om jag hade haft ett körkort för då hade jag kunnat köra in till stan och hyrt en film som jag sedan hade kunnat titta på. Då hade jag haft mitt täcke i soffan, och mina kuddar och sen en stor skål med popcorn. Det hade jag aldrig klarat av om det var fint väder ute. Då hade mitt dåliga samvete börjat att spinna och jag hade fått lov att sitta ute i solen, även fast jag inte hade haft något att göra så hade jag fått lov att vara utomhus. Den pressen kan bli ganska så dryg.
Men som sagt, idag regnar det och det är jag väldigt glad för! Nu kanske jag kan få något vettigt gjort! Imorgon så ska det inhandlas en vår/sommarjacka med mor min, efter det så ska jag inhandla min Arvikabiljett med Tammy! Har ni någon aning om hur bra det känns när det kommer att ligga 2 stycken festivalbiljetter och vänta på mig och sommarlovet? Hoppas bara att jag inte tar med mig arvika biljetten till Hultsfred. Det hade varit hemskt.

När jag har tagit mig förbi fredagen så är det dags för lördagen, och då ska jag till Leksand på dop. Så det blir invigning av min nya klänning, min nya bolero, mina nya skor och inget mer nytt. men det ska bli väldigt trevligt iaf. Och dagen efter det så är det kalas. Dricka Vs nykter?
ÅÅÅh jag har sådan ångest! Jag kan verkligen inte bestämma mig! Jag vill festa, för att sedan gå hem vid 01.00, för att sedan vakna upp vid 03.30 och sedan sätta mig i bilen vi d 04.00 och sova hela vägen till Uppsala, kanske möta upp danne vid hans ytterdörr, och sedan gå och lägga oss. Eller så har jag ju det andra alternativet, gå och lägga mig ca 22.00, vakna upp vid 03,30 sätta mig i bilen 04.00 och köra till uppsala. Det är bra träning. Men är det värt det? Nej jag vet faktiskt inte! men det visar sig helt  enkelt hur jag känner på södang. Måndagen tillbringar jag i Uppsala med Danne och Linnea. På tisdagen ska vi åka till Arlanda för att hälsa Gustaf välkomen hem till Sverige! Det är på tiden nu faktiskt. 7 månader, men det har gått snabbt. Har varit väldigt skönt nu när han har varit borta. Närå! Sen så åker jag hem till Falun. ooh no. Prov och ett till prov. Men sen så åker jag till Stockholm för att gå på bröllopp, och jag skulle kunna fortsätta ett bra tag nu på vad jag ska ta mig till innan sommaren kommer!

Sen efter brölloppet så ska vi ha Vinkväll! en varsin Bag in box - Castillio De grero, eller ngt. Fila lite på vad vårat Uf företag ska sälja och vad vi ska heta. Sen så blir det grillfest, och sen så blir det Np, och sen fysikprov, och sen kristihimmelsfärd och sen är det bara 2 veckor kvar till skolavslutningne. Och jag vet att jag hela tiden berättar och skriver om hur kort dte är kvar.
Men jag vill att alla ska veta att det är så himla kort kvar och att det itne finns någon tid att sega runt med att pluga till dom sista små proven, för att snart så kommer ett lååångt sommarlov där jag bara ska vara ledig ( jag vet inte med er om ni ska jobba eller så, jag ska iaf ha semester).
Så nu ska jag gå och plugga till dom små kommande proven. jajamen!
Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Tammy är snygg

hahahah vad i helvete? Bra gjort Malin, du framkallade precis dagens första asgarv ;D Jag kunde inte komma, efter vi pratat i telefon blev jag plötsligt sjuk och sov i 2 h :P PUSS förresten ska du till arenan ikväll?

2006-04-28 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0