I had to die

Varför kan inte The Knife boka in sig på arvika festivalen. Det är ju jätte konstigt att dom inte ska spela där.
Jag vill se dom. Jag vill lyssna på dom. Just därför jag tänker sitta här 1 timme till innan jag åke rhem till danne. Eller så sitter jag hä ri protest mot att jag inte tycker om att se på hockey på tv. Om någon vill se på hockey med mig, så ska det vara live-hockey. På tal om live fudnerar jag på att träffa linnea palm live imorgon. ja kanske de. Jag känner mig nere idag. Kan det vara att min kropp håller på att tömmas på nikotin efter gårdagen? Eller är det för att det är jävla bajs hockey på tv? Jaa, det är hockeyn. Jag hade velat ha något gått att äta. Jag är grymt sugen på skräpmat. Det tråkiga är ju att man går upp i vikt bara av att tänka på skräpmat. På tal om skräp så är mitt rum väldigt stökigt. Och det är massa skit i min papperskorg, men jag har nya skor, ett nytt linne, nya strumpor och en ny nessesär som är het- (Svart, röd och vit). Hur som helst fick jag den av mamma i påskpresent. Men nu ska jag gå och lägga mig i någons säng. Inte imin, för där får jag inte plats. Pass it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0