yeah

I fredags glömde jag upplysa er om att vi spelade kontaktboll på idrotten. Micke var helt vild, och jag var ganska duktig. En viss person luktade mycket svett och det fick oss övriga att lida. Men nu, dagen efter kontaktbollen så känner jag att jag inte är bygd för kontaktboll. Mina armar värker av allt kastande med den mjuka bollen, jag har rivsår på benet från kadborren, och jag har ett ganska fint blåmärke på benet. Men jag kämpade och gjorde mitt bästa. Och det tycker jag var bra gjort.

Idag så tog jag och danne bilen ned till stan. Jag inhandlade en väl genomtänkt bikini, som jag inte kommer att få nackskador av. Danne handalde ett par Miami byxor som han ska ha imorogn när han leker håkan hellström, dom köpte han på myrornas för det mirakulösa priset 45 kronor! haha!
Sen så åkte vi på dop i Leksand, Det var väldigt fint, det första dopet jag har varit på.
Och sen när danne skulle byta om insåg hanatt han inte hade med sig sina vanliga skor. Så istälelt för att ta tåget dirket från leksand till  Uppsala fick pricken lov att köra honom till Falun, hämta skor och sedan åka till Borlänge. en trevlig dag och nu blire grillning!

Chek it out!
Bikini

Kommentarer
Postat av: Tammy

Very hot Malin! Du och jag på beachen i sommar ;]

2006-04-29 @ 18:18:26
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0