Blindtarm´s Albin

Nu är jag inne på vecka nummer 2 i skolan. Och både Måndagen och Tisdagen är avklarade, och det känns ju för himla bra måste jag medge! Tråkigt bara att när man har skolan hinner man inte med så mycket annat. Folk som jag vill träffa hinner jag inte träffa för att det känns som om man ska hälsa på nån vill man hinna vara där i mer än 1 timme. Men jag kanske ska få börja nöja mig med 1 timme haha.
Fysiken är faktiskt inte den roligaste. Matten är helt okey, jag och Maja är ett väldigt fint Team. Emma gästar oss på nån lektion här och där. Det är ju tur för henne. Något som var mindre tur för henne var att hon ramlade på cykeln idag. Men det är faktiskt inget fel med att ramla på en cykel, det händer alla. För dom flesta i våran ålder händer det för det mesta när man är full. Men dom som känner Emma vet ju redan om att hon är en sån där som super till innan skolan.

Den här helgen har varit riktigt lyckad. Tros att pengarna har rullat iväg. Men kul var det! I fredags var det Jag och Majsan som förfestade lite grann, vi hade en bra plan. Vi går till Palatset innan 23.00 för då kommer vi in gratis. Men tyvärr så var det inte så längre, vi fick vackert betala den oförlåtliga summan 60 kronor. Men det var det väll värt haha. En  helt klart flummig kväll, och några obeskrivliga händerlser. Eller dom är beskrivliga, men Maja tycker att vi inte pratar om det.´

På lördagen höngde jag med Danne, blev blev en riktig softardag med film och chill. Båda var väll lite bakis, så film var det enda vi orkade med. Sen så blev allting skitstressigt såklart. Och jag skrek och grinade och stressade. Men det blev ett bra resultat, jag hann med Bussen, eller bussarna. Så hemtill Linnea kom jag och vi kunde fixa iordning oss.  Det var min och Linneas första gång på krogen tillsammans, och det var faktiskt väldigt roligt. Drack lite hemma hos Linnea, och sen så gick vi hem till Linnea's kompis Martina och drack lite mera.  Sen när klockan närmade sig 23.30 drog vi ned till Pallan. Pallan var lyckat, och man det fanns en hel del folk där som var roliga att träffa - Somliga roligare än andra haha. Nejdå.  Sen så nån gång på natten där var det dags att vandra Linnea. Lite förvirring uppstod när jag inte kunde hitta Linnea utanför pallan, men det är ju sånt som alltid löser sig. 

Och på söndagen blev det ännu en slö dag, bestående av filmtittning, och pucko - drickning.  Jag gillar Pucko. Sen lite mer filmtittning, men denna gången var Emma  ( ni vet hon som super på morgonen så hon får svårt att cykla till skolan) oxå med.  Det var trevligt.  Sen så sov jag hos Linnea, och det gjorde jag igår med. Och ska göra det ikväll med. Det är så behöndigt. och trevligt att få kramas på kvällarna ;) Och skriva sjuka sms till Albin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0