The first day in school

Aah, första dagen avklarad. Nu är det bara några till dagar kvar till höstlovet. Längtar jag? Nja, jag har ju mitt nya block och jag kommer ha såå mycket kul med det haha.
Lite spännade att komma till skolan och se hur alla såg ut efter sommaren, och hur alla föll in i sina roller.
Micke försökte vara kol som vanligt och svarade aa fan istället för bara ja som alla andra på uppropet. Tommy diskuterade med Tomas, Rebecka skulle göra sig hörd. Allt var precis som vanligt. Jag fick även en chans att vara störig mot albin. Han har jag saknat under sommaren.
Nog pratat omn klassen.  Idag har jag gjort ett fint inköp. Jag köpte ett 5 ämnes block. Valet var svårt. Fin framsida och fula ränder? Eller fina blåa rände roch ful framsida? Det blev ful framsida. Men den ska bli fin. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0