21 December

Jag ser verkligen fram emot juldagen.
Den kommer bli så fin.
Rolig och vi kommer vara så fulla.
Maja dissar gärna jobbet för en fin juldag.
" Jag vill ut och supa!" Vadå? Är vi 18 år på riktigt?

Jag har åldersnojja.

Snart är det jul.
Roligt, eller?
Jag vet inte, jag är inte ett fan av julafton.
Men jag är julaftons idol. Eller så är jag grinchen som Erkz sa idag.
Jag och Grinchen, jag är grinchen. jag blev lite schizo där tror jag.

Men grinchen eller ej, bitter är jag inte. För jag ahr fått jullov, jag har spenderat min morgon med Linnea Palm och jag har ätit lnch på Tzatsiki med Emma & Maja. Det var trevligt & Gott.
Nu är det bara att se vart helgen tar vägen. Please.


Och för övrigt hade vi julavslutning som sög idag.
Någon gammal tant höll världens längast tal.
dan före dan före dan före doppardan eller något sådant...
Lite musik.
Frågan vi alla ställde oss: Varför är vi inte på hbo?
allt gick bara så fort...

Kommentarer
Postat av: Lenny

GOD JUL MALLAN!

2006-12-23 @ 13:12:03
URL: http://Linneayeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0