Det här är inte min dag, min vecka eller mitt halvår.

Nej fy fan vad allting bara skiter sig just nu.
Se bara på den här dagen. Är det någonting som har gått bra?
Ja det är det faktiskt. Linnea har gjort sina första prover och dom såg väldigt bra ut :D Vilket jag är superglad för! Så det gick faktiskt väldigt bra idag. Men bortsett från de har det inte varit min dag.
Men jag hade fysikprov som jag inte kunde ett skit på. Kändes inte alls så kul.
Jag hade glömt mina fotopapper hemma. Fick lov att åka hem.
Hemma var det skittråkig. Sen fick jag lov att åka tillbaka till skolan.
Lektionen var seg och sen när vi skulle framkalla korten gick det fanskapt dåligt.
Där stod jag och kämpade på, men inte fan blev det bra någonstans.
Och för att göra min situation mycket bättre så stod alla andra där med ikke suddiga kort.
Med jätte fina kort. Mitt kort såg fult ut och jag skulle aldrig ha valt fotografisk bild.
Jag skulle ha valt något som jag är bra på. Typ ingenting.
Jag är inte ens bra på att sitta hemma och ta det lugnt.
Något är fel, och jag lär nog komma på vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0