Fredagen

trots att jag inte har några pengar, så blev det utgång igår.
men men, pengar är inte allt och jag ska nog lyckas skrammla
ihop pengar sen till Julklappar :)

Kvällen blev en hmm speciell tillställning.
Lyckad kanske man inte kan kalla den, men den kändes inte misslyckad heller.
Så det var bra.
Vi kom iväg lite sent, men vi lyckades ramla in på förfesten vad 22.00 tiden.
Grabbarna hade druckit alkohol sedan klockan 17.00 så det var ett mindre nyktert sällskap som fanns samlade i Johans lägenhet.
Det var mest konstigt alltihopa.
Men en kille fick en jävla snygg frisyr och ett slag av linnea.
Linnea och jag ska åka till akuten ikväll med hennes hand.

När vi hade tröttnat på konstigheterna hemma hos Johan trängde vi in oss i en taxi upp till hoppbackarna.
Sprang runt lite i skogen medans linnea fick ett mindre varmt vällkomnande.
Jag hittade Jonny och satt och tjatade med jonny om diverse saker. Lär ha varit underhållande.
Sen så bar det iväg hemmåt igen. Det blev en liten promenad hem till Linneas sköna lägenhet.
Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0