Killamangiro

¨Gårdagen fick ett lyckligt slut faktiskt.
Jag och Linnea åkte hem till henneslägenhet. Svor lite grann och sedan gav vi varandra massage. Vad länge sedan det var jag fick massage! Hade helt glömt bort hur skönt det var.

När vi var klara med massagen så blev vi lite trött och jag åkte hem.
För att 15 min senare åka och hämta min mother.

Den här dagen började lika dant som den alltid gör när pappa är hemma. När börjar du då? Ja, om ni är trogna följare av min blogg har ni koll på morgon konversationen med min father.

Åkte till skolan och hade matte som vanligt. Efter det hade vi samhällskunskap. Blev en hel del alkohol snack. Vare sig man är alkolist eller inte. Vilka tecken som visar på om man ligger i riskzonen.
Det var spännande. Jag gillar missbruk. Att lära om missbruk.

Åkte ned på stan för att byta till buss 708.
När jag hade hoppat av den sprang jag till Linneas lägenhet, kastade mig på golvet, ålade mig fram till hennes smink. Tog sminket i min väska och ålade mig tillbaka. Sedan sprang jag till bussen, och jag fick vänta på den som vanligt. Men vad gör det när man känner sig som en superman?

Gav Linnea hennes smink och åkte hem.
Här hemma var det segt. Städade rummer trots allt. Hade lite småroliga msn konversationer. Och det var ju roligt.

Snart blire mat, träning och hårfärgning! Jag är trött på att ha grå utväxt!

- Men vad nu då?
- Varför är du så knäpp?
- men svara då!

Imorrn kommer Tammy hem. Det är på tiden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig darl! Ska snart satta mig pa transfern till flyget. Kommer spy pa maten. PUSS

2006-12-08 @ 12:24:36
Postat av: lenny

malin! ditt linne, how do we do.
Hade med de till skolan men jag fann dig ej. Ska du gå ut idag förresten?

2006-12-08 @ 14:36:27
URL: http://Linneayeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0