Kom du hem säkert och fint?

Svaret blir då: Absolut (:
Från Tammy.
Den här kvällen gick från underbara planer til en lugn hemmakväll med mamma, till hänga med erkz, till hänga med Erkz & Simon, till att hänga med Shelly, Erkz & Simon, till att sedan festa,
Sagt och gjort´. Jag tog fram mitt tetra som jag hade gömt i gaderoben för att blrja dricka.
Vinet var gott och hamnade snabbt i min mage.
Vi fick skjuts av Linnea ( Som hade bakat ett underbart pepparkakshus till Tomas & Britt-inger) till festen i främby. Riktigt trevligt där.
Men när simon ville hem kände jag oxå att det var dags.
Vi traskade hem till mig och snackade en hel del. Så jävla skönt.
Känns som om jag inte har fått ha simon för mig själv på flera år.
Men äntligen! Härliga kille säger jag bara.

När klockan började att rinna iväg kilade simon hem, och jag satt mig här. Varför är egentligen frågan.
Men det var väll trelvigt va? Ett litet efter 1 liters vin inlägg är väll aldrig fel?
Om jag får som jag vill kommer det att bli fler, och det kommer bli roligare än såhär.
Godnatt my lovers.

Kommentarer
Postat av: lenny

du skrev inget om fredagen ditt trök :)

2006-12-17 @ 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0