Nytt inlägg för dagen

den 21 december.
På kvällen så hängde jag och Linnea med Erika.
Erika gillar att hänga med oss. Eller så hänger hon med oss för att vi betalar henne för de haha.
Det var en riktigt trevlig kväll med mycket skvaller, sex & pojk prat.
Men när tiden tickade iväg till 00.00 kände vi att det var dags att skjutsa hem erika.
Erika fick äta sin suchi och jag och Linnea var snygga i håret.

Fredagen susade förbi ovanligt snabbt. Vi hann med så mycket jag och Linnea.
Vi han vakna och säga god jul till Britt-inger & Stina.
Vi hann köpte julklappar till Nisse, Nelly & Jörgen.
Vi hann köpa julklapp till Linneas superman ann.
Vi hann tjuva bakom hörnet.
Vi hann julhandla inför juldagen.

Vi åkte på coop som hade slut på Popcornmaskiner. Väldigt dumt, men jag fick mig en Findus måltid så jag ska inte klaga. När jag hade ätit började jag kämpa med kolan.
Det gick kasst. När jag trodde att den var klar hälde jag ut den på en plåt och ställde ut den i kylan. Det visade sig idag att den inte alls var klar. Jävla skit.
Käkade Tacos med min hemkommna brorsa. Det var väldigt gott.
När tiden började att rinna iväg så tog jag och Linnea en liten promenad med Annes hund Nelly för att slutligen kunna åka till Rättvik.
Det var en mörk bildfärd med en smutsig ruta. Det lät förfärligt illa.
Men jag kan säga er att det var lätt värt att åka till Rättvik.
Jag gör det gärna igen. trots att jag förlorade lite ägodelar. men men.
bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0