Och vad är det bra för?

Ajjabajja. Hoppade över en timmes fysik idag. Men va fan. Vem orkar ta sig upp till skolan och påminnas om livets dåliga sidor.  Jag gjorde ett Genidrag och åkte till Kupolen med Linnéa.
Jag köpte present till Linnea.
Linnea köpte present till mig.
Mycket bra, för då vet man att man köper något den andra vill ha.
Köpte lite mer julklappar. En bara.
Linnea köpte julklappar till sig själv för en halv förmögenhet. Men det är sådant som händer.

Förövrigt har jag på de senaste åren haft väldigt svårt för julen och om inte ett mirakel skulle ske till den är julen så kommer jag nog fortsätta att vara skeptisk.
Jag tycker inte om julmaten, kalle anka är ganska uttjatad, julklapparna är alltid för många och för de mesta lite smått onödiga. Julmusik är inte heller någon hit.
Lussebullar tycker jag smakar illa ( vad är det för fel på kanelbullar?).
Något som jag dock kan acceptera är pepparkakorna. Tänka sig att julen för med sig något mer som är bra än jullovet ( för det är KING).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0