Shuffle på dålig musik.

Idag var det riktigt meningslöst att gå till skolan.
Jag hade kunnat författa lite granna.

Men men, eftersom jag inte ville få för mycket frånvaro så släpade jag mig till dagens andra lektion. Samhällskunskap. Kikade på en film om alkoholism. Den var ju. bra.
åt lite fil till Lunch för att sedan se på film igen. 30 min oliver Twist innan det var dags att sluta för dagen och gå hemmåt.
Så himla ovärt att åka till skolan och glo lite på en tv.

Det som irreterar mig idag är att när jag alltid har en playlist med alla låtar på min dator spelas alltid samma låtar som jag hatar. Trots att jag har på shuffle så kommer alla cp låtar. Det är ju själva fan att ingenting ska fungera bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0