What Malin did next

There's a lesson I have learnt
If you play with fire you will get burnt


haha javisst!
I forgot to tell you about this Friday.
I have a story to tell, but you don't listen.
Jag kom hem tidigt från skolan då matten var kortare än vanligt och började tidigare än vanligt. Det var skönt, men jag ansåg mig bli uttråkad jävligt snabbt.
Jag är så lättuttråkad så det finns inte.
Jag rang till Linnea P.H för att höra vad hon hade för sig. Toffel nea tofflade med toste.
Jag bestämde mig för att sova.
När klockan var 4a kunde jag ta min räserbil till henne och plocka upp na.
Jag visade henne vad jag hade uträttat den senaste månaden.
Nea var väldigt imponerad.
Vi var väldigt förväntansfulla på hur Jonny's tjej skulle visa sig vara.
Självklart skulle jonny & sandra missa första bussen till källviken så vi fick vänta 30 min extra för att se na. Men tillsist kom domoch Sandra visade sig vara en trevlig och gullig tjej. Skönt att jonny har hittat sig en bra tjej!
Kikade lite på tv, sen så tänkte vi gå på fest hos erkz. Men eftersomalla vill vara så bra kompisar med honom så hade de övergett hans lägenhet för att suporta honom på Garage finalen. Jahaopp tänkte Jag, Meiton & Nea och gick hem till Mieton ( Jonny och sandra hade redan avvikit). Satt och snackade hotell älvdalen and some old memories. Vi drack även findricka och käkade fin snacks.
Började göra upp planer för 25 of december. Jag tror vi har en plan somkommer bli bra. Lite svårare var det att planera nyårsafton. Jag kanske dissar nyår och hittar på något annat istället. Hur gött hade det inte varit?

Igår kväll var det iaf fest som gällde. Det var trevligt. Men jag tror jag ine orkar skriva om de. Det hände ju dock inte så mycket specietl. Ni vet det vanliga. Värdinnan däckar, rök, sprit och snack. Tp frågor fanns där med.

Idag ahr jag försökt fotalinjer, men eftersom jag är helt tom på inspiration så kan jag inte. det Går bara inte. Jag borde göra något vettigt just nu, men jag kan bara inte. Fan vad livet är svårt ibland. Please... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0