Palatset med raggsockor

jahapp,å gör vi ett andra försök att skriva något.( sist jag försökte så försvann hela min text och jag blev skitförbannad).

I torsdags var det en Tammy och en Malin som gick på baletten. Vi var faktiskt ganska uppe i varv och kunde i nte koncentrera oss, så balethitler bestämde sig för att straffa oss med baletthopp och styrka.  32 baletthopp, som vi fick göra om för att vi någon dum idiot inte riktigt kunde räkna ( vadå, jag? Jag har väll inte räknat fel någon gång). Efter vi hade hoppat och haft en hel del Baner i Pyamas styrka  så skulle Jag och Tammy utmana ödet att duscha i duschen. Jag har i och för sig utmanat ödet förut, men det hade inte Tammy. Tammy blev glatt överaskad över att det inte var så farligt. Varför skulle den duschen vara farligare än nån annan? Ny duschade och glada så tog vi oss en liten dryck för att fira att Tammy kunde duscha.
Vi spattserade ned till Statoil där jagletade efter sockerdricka, men när den inte fanns så gick dte upp ett ljus för mig. det var faktiskt sprite jag skulle ha.
Tammy jätte snälla mamma kom och skjutsade oss. Vi plockade upp våra biljetetr till förfesten. Biljetterna visade sig vara jätte fulla. Men vad gör de, biljetter som biljetter.
Vi kom till förfesten efter mycket om och men.  I det här fallet är om och men att vi plingade på grannes dörr . Grabben som hade förfesten bodde i ett Rosa Palats. haha palatset, palats. jätte kul. Han hade ett jätte kallt golv, så jag drog på mig raggsockorna.
Vi hann vara där i 30 min, sen tyckte micke att det var nog. Han körde ut allt och alla( med nbågra undantag för mattias och johan?!), även den stackarn som bodde där
. Glada men endå arga så fortsätta vi våran kväll.  Vi ringde och beklagade oss, och när vi hade tröttnat på det så såg vi det. Vi såg bänken som skulle bli våran fylleplats den närmasta tiden.
Ungdoms psykriatin. ( eller hur et nu stavas). Där slog vi oss ned på en fin fin bänk där vi pratade.
När vi sedan insåg att tiden går fort när man har roligt så fick vi lov att skynda oss ned mot stan. Vi råkade ut fören väldigt pinsam kissinsident som vi inte vill prata om. Och jag tappade biort min biljett.
Tammy- Men är du säker på att du inte har den i någon byxficka? Kolla noga i alla fickor.
Malin - Men jag haaar kollat, den ligger inte den! O nej den ligger vid ungdomspsyk.
Med snabba steg skyndar vi oss upp för backn, och halvvägs upptäcker jag att biljetten konstigt nog låg i min ficka. Så det var bara att vända tillbaka till palatset.
Tillsist kom vi in, och vi kände att vi behövde en rökpaus. Så vi kilade ut åp balkonegn som var täckt med is. Jag vurpade. 2 gånger på rad,  jag hann inte ens ta ett kliv. Jävla skit palatset som inte sandar på sin balkong.
Palatset var som vanlgit, fast mycket mycket roligare ( och mer svettigt om fötterna). Det roligaste palatset på bra länge tycker jag!
Men det var nog tack vare roligt sällskap ;)

Kommentarer
Postat av: Tammy

Åh, Malin vad kul vi hade! Haha vi hann ju faktiskt springa rätt långt innan du kom på att du hade den i fickan. Duscningen var skoj ;)
ska bli jättekul ikväll!
puss ^^

2006-02-27 @ 14:28:33
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0