Domedagsprofeten

Är det inte konstigt att det är sommarlov i morgon och jag har inte ens orken att se fram emot ett sommarlov. Hinner jag ha ett sommarlov över huvudtaget? Jag har massor av saker jag ska göra, och ve & fasa, tänk alla pengar som går åt när man äntligen fyller 18. Bensinpengarna kommer att flöda, krogpengar kommer att försvinna utan att man sjäölv ens kommer ihåg at tman köpte dom där 5 sista drinkara. Så varför ska man se fram emot att fylla 18? Jag har inte råd att fylla 18.
Hultsfred känns ovärt, men det ska endå bli kul på något vänster? Det är nog för att Tammy är så glad över det så att det smittar av sig. men annars så känns det inte så specielt. Jag hade lika gjärna kunnat lägga pengarna på en weekend utomlands eller ngt. Men vad är väll en bal på slottet. Och som dom säge ri Sune sommar - Det är för varmt utomlands såhär års.
Så jag beger mig till Smålands djupaste skogar där alla troll ska finnas. Undra om jag hittar något troll i år? Förra året såg jag inget troll.

Vad tror ni, är det kanske inte dags att rycka upp sig snart och börja se fram emot sommaren?
Jag ska nog skjuta på det tills imorgon bitti tills jag har gått ut ur kyrkan, för som ni vet:
Man ska inte kasta sten i glashus
Man ska inte säga hej föräns  man har hoppat över bäcken.

Imorgon blir det förhoppningsvis ett lyckat skutt och ett glatt hej för Viktoria tar studenten och vi ska ha en klassfest. njut.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Lördag kväll låter som en underbar kväll att låta bitterheten flöda!

2006-06-08 @ 20:25:28
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0