Emma

"Jag skämdes jätte mycket" Anna fick mens när hon bara var 10 år. Vilket trauma. Aftonbladet har så spännnade artiklar tyckr jag.

Den här veckan har faktiskt varit allmänt slapp. Man har inget att göra på lektionerna, man får reda på bra betyg. Vg i fysik Vg i gko Mvg i körkortsteori osv. det gillas starkt.

Min inspirationskälla för dagen är Emma. Emma är min klasskamrat. hon har brunt hår och bruna ögon. Emma är en ganska elak tjej, men efetrsom hon har en oskyldig uppsyn så tror alla att det är jag som står för elakheterna. Under året har Emma gjort spännande saker som att - Fälla karl helt brutalt
- Lägga krokben för albin
- Skrämma oskyldiga damer på Mc Donalds
- Har skolktävling med Jonny
Äsch, jag kommer inte ihåg allt. men hon har varit Bettan in the as någon dag då och då. men för det mesta har hon varit väldigt gullig. 
När det var dags för emma att gå från liten flicka till en stor 18 årig tjej så var det hennes söta och rara kompisar som ordnade henne en överaskningsfest. Hon blev väldigt överaskad. Hon kom till mig i Mjukisbyxor, hade lite godis med sig och var överlycklig för att hon skulle få en tårta och se på Tammy's O.C dvd box. men ikke. Istället möttes hon av ett 15 tal personer som sjöng glatt och hon fick sprit och tårta. Givetvis hade hon fått en rejäl present innan ( en fin tavla och en middag på Tzatsiki). Vi dansade fina danser och jag tror att Emma gillade kvällen. Jag tog även med Emma till Thailand när hösten kändes för lång och det var lite för mycket plugg i skolan. Det var faktiskt en trevlig upplevelse det med.

men nu är vi här på Gko:n, sista Gko lektionen för alltid för mig. Emma och jag kommer att skiljas lite halvt till hösten så vi går olika inriktingar. men självklart så kommer jag inbjuda emma till fler ävntyr som gör hennes liv till lite mer än Fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0