F*K

AAAAAAAAAAAH!

Falukalaset är äntligen över, faluns gator kan återvända till det dom brukar vara. Lite folk.
Jag är en folkskygg människa, men jag älskar langos, Linda B är inte helt fel, och det är inte Radiobilarna heller. Så mot alla odds så har jag festat och varit ned på stan i både fredags och lördags.

På fredagen blev det alkohol hemma hos Fille, Linda B på stan ( jag och Tammy stod nästan längst fram och sjöng högt och glatt). Vi käkade Langos och sedan spatserade vi hem till Fille igen. Där blev det en lång kväll och mycket alkohol. När kvällen började gå mot sitt slut så började även jag och Danne gå. Vi gick hem till Danne och sov.

På lördagen var det friska tag igen. Jag åkte hem, pluggade körkortsteori, eller gjorde jag verkligen det? nej jag vet inte riktigt vad jag gjorde. Men sen så åkte jag tillbaka till danne, vi käkade god mat, såg på massor av Top Model och började festa lite. Alice anlände i Falun, vilket var trevligt. Danne drack öl, Jag drack Aqua Tini och Alice käkade paj. När Grabbarna och Alice drog till Gurra så drog jag och TAmmt oss till Josefin Stenberg. Vägen dit var lång. Det var en väldigt lång uppförsbacke. Sen så började det att regna. Det var ju faktiskt ett stort minus!
Väl uppe hos Jossan så hittade jag Maja. Maja kallade mig för öknamn hela kvällen. Sen så tröttnade vi och Kilade ned på stan. Vi åkte radiobilarna (y) Och vi käkade en mycket god Langos.
Sen så blev det lite för mycket för oss så vi började att vandra hemmåt. Kvällen var kanske helt okey, men inte så lyckad endå. Men jaja. Jag tycker inte om Falu kalaset - det lockar fram faluns dryga människor.

Men snart är det skolavslutning och sen så är det hultsfred. Det känns ju inte så bra. Herrå.

Kommentarer
Postat av: Tammy

klart det känns bra med hultsfred!

2006-06-06 @ 04:52:19
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: You know you love me

Jag älskar Falukalaset! Sthlm lyckas aldrig bli så galet! Du skulle vart med mig och tammy de två förra åren, det var grejer.(dessutom var tammy fjortis då) Be henne berätta om typ cykeln, ljugarbänken och Hassellökar!

2006-06-06 @ 12:55:41
URL: http://murdle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0