Grävlingshybriden

Egentligen borde jag ägna den är uppdateringen om att skriva om min underbara skolavslutning, för den var så jävla rolig. Men istället tänker jag berätta för er om dom senaste 5 min på min cykelförd hem till mitt hus.

Jag kommer lungt cyklande, efter stallet är det en korsning. Där kommer det en Livs levande grävling! Fattar ni?! Hur många har sett levande springande grävlingar? Alla har bara sett överkörda grävlingar liggandes på vägarna. Men inte jag. Jag blev så till mig så att jag började att leta efter kameran som jag hade någonstans i min väska. När jag fick upp den hade grävlingen börjat springa i en ruskig fart in på den lilla grusvägen. Jag bestämde mig för att cykla efter. Men kurvor. Grävlingen försvann efter en kurva. Men jag gav inte upp, jag åkte vidare och letade. men plötsligt fick jag en förfärlig tanke. Tänk om den hoppar på mig om biter mig. ( om en grävling biter en i handen så låser grävlingens käkar sig och sedan så  kan benen i handen krossas). Som sagt. Jag blev livrädd och cyklade snabbt hemmåt. Sådär. Tack nu var det sagt. Och ni som vill läsa om något mer intressant så kan ni läsa föregående inlägg.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Jag träfafde faktiskt en igelkott på väg till magasinet förra våren. ;P

2006-06-10 @ 23:56:42
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Kajsa

Åh Malin Lilla! det är mig ett nöje att läsa din blogg. jag sitter mest och skrattar för mig själv (som tur var är jag hemma, så dem som annars sitter omkring mig i datasalen i skolan behöver inte titta snett på mig när jag skrattar för mig själv) det är kul. Vi borde ta och gå en pomenad. vi får ses på hultsfred! det tror jag på. tillräckligt med sömnbrist så löser sig allt.
:D tack för att du är så rolig. (p.s jag har sett en grävligng en gång i hästbo i skogen)

2006-06-12 @ 11:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0