Misslyckade dag

åh vad den här dagen inte alls blev som jag hade tänkt mig.

Min tänkta dag: Hoppa upp ur sängen vid 09.00, Danne hjälper mig plugga matte och jag förstår precis allt in i minsta lilla detalj. 12.00  - åker hem. Städar mitt rum och det blir skitsnyggt. Så snyggt att det aldrig skulle kunna bli stökigt igen. 15,00 åker bil till mormor, backar och det går skitbra och jag sjunger högt och fint. Åker hem. Cyklar till Tammy, cyklar hem. åker til danne och chillar i solen och sen sover.

men så blev det inte. Istället blev min dag såhär.

Vaknade upp 10,30. CP TRÖTT! Har ett litet ovänligt gräl med Danne och sticker sedan hem för att damsuga. Under tiden jag damsuger har jag sönder mitt golv, min gardin lägger sig fult och allt blir bara skit. Blir lite upprörd och svär för mig själv. Sitter vid datorn och tittar på min favoritsida: www.systembolaget.se Sen så tittar på jag Dh och äter en omelett ( som mot all odds blev grym). Mamma kommer hem och vi åker till mormor. Visserligen var jag duktig på att backa, men jag vågade inte ha så hög volym ifall mormors granner skulle klaga så det var inte så roligt som jag hade väntat mig.
Käkade mat, åt paj. Rabarberpaj. AHALLÅ! RABARBER! SLUTA BJUD MIG PÅ PAJ MED RABARBER! JAG HATAR RABARBERPAJ! sådär. Tack nu var det sagt.Åkte hem till Tammy. Fast enligt Tammy's syskon var hon inte hemma. men det var hon visst. men jag fick tapper åka hem utan att träffa Tammy. Bittert.
Och nu sitter jag här. Allt jag vill göra är att gå ut.

Det är så drygt. Jag hatar att leva i två hus.Det är som jag skulle vara ett skilsmässobarn i väldigt dåliga förhållanden. Fast riktigt så är dte inte. Det är bara det att Danne bor i stan. och jag bor här, i Källviken. Ogynnsamt., med tanke på att jag är den så varierar mig och har mest saker. Så nu ska jag gå och packa en 10 kilos väska och åka till danne. För att plugga matte. Bara så ni vet är jag så dålig att jag inte ens kan plugga själv utan måste ha danne med som kan förklara varenda uppgift. Jag hatar det här.

Nu ska jag gå och gräva ned mig. Eller packa. Eller cykla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0