Nationaldagen


På fredag är det skolavslutning. Jag och Petter planerar här lite över Msn, Fan vad jag är Pepp!
Förfest med klassen och sen, hmm stan? Jag vet inte riktikgt. Men förfest med klassen ska bli kul, hoppas jag. Jag och petter ska bli redlösa, och det ska nog emma med. Bäst jag kanske ringer och hör med henne. Så att hon inte bestämmer sig för att dricka en coca cola, det har varit lite tråkigt. Det hade varit olikt emma. Hon kommer nog bli redlös. Vi alla kommer att bli redlösa.

idag förstörde jag mitt golv när jag damsög. Så i fortsättningen ska jag enbart städa mitt golv med Swiffer. eller vad den nu heter. men nej, nu ska jag planera skolavslutning. So long!





Lite bilder från Falukalaset

Jag -->Danne och jag -->     
Jag ocg Tammy -->   Förfest hos Fille -->  

Kommentarer
Postat av: Tammy

oh vad vi är snygga! Hoppas ni hade trevligt emd dhg, sorry att jag var så stressad men L word du vet ;) puss!

2006-06-06 @ 13:24:09
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: mattias

HEJ MALIN! =)

2006-06-06 @ 15:06:26
Postat av: Emma

såklart att jag ska bli redlööös! fast inte riktigt lika redlös som förra året, lite mer mognare och ett ord som jag inte kommer på vad det heter just nu. Det ska bli as kul :D jag ska ta med våra party tutor som jag glömde ta med till lottis, så kan vi vara as dryga hela kvälla.

2006-06-06 @ 20:32:21
Postat av: Emma

såklart att jag ska bli redlööös! fast inte riktigt lika redlös som förra året, lite mer mognare och ett ord som jag inte kommer på vad det heter just nu. Det ska bli as kul! Jag har tänkt ta med våra party tutor som jag glömde ta med till lottis, så kan vi vara as dryga hela kvälla.

2006-06-06 @ 20:35:00
Postat av: Emma

såklart att jag ska bli redlös! fast inte riktigt lika redlös som förra året, lite mer mognare och ett ord som jag inte kommer på vad det heter just nu. Det ska bli as kul! Jag har tänkt ta med våra party tutor som jag glömde ta med till lottis, så kan vi vara as dryga hela kvälla.

2006-06-06 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0