Torsdag 22/6

Nu när jag äntligen har börjat släppat alla intryck från hultsfred så har den gråa vardagen kommit tillbaka. Jag kanske borde ha skaffat mig ett riktigt sommarjobb endå så jag kan ha något för mig om dagarna. Jag vill h amin egna lägenhet, men hade jag haft pengar hade inte jag velat lägga ned dom på hyran endå. helst av allt skulle jag vilja bo gratis i en egen lägenhet.
Kanske ett körkort skulle hjälpa, då får man iaf en liten stund för sig själv någon gång ibland.

Men det är iaf en liten bit påväg. Jag klarade Teoriprovet igår ( onsdag 21 juni) med god marginal, hoppas att uppkörningen som är alldeles för snart oxå klaras med god marginal. men efter dagens körning så känns det ju faktiskt inte så lovande. Men det är väll sånt man får ta, hoppas bara att jag har en bra dag när jag kör upp. Snart snart snart.

Och pappa har lånat ut Bonniers, attans att han bara lånar ut grejer utan att höra med mig först. Jag hade tänkt att tvinga på Maja mina Bonniers skivor så hon kunde vara väl förberedd innan teoriprovet. Men hon får helt enkelt klara sig på Elsborg.

Nej vet ni vad, det känns som om mitt tråkiga humör smittar av sig på er, så jag ska ge mig iväg och försöka bli lite glad, glad över att jag har sommarlov och uppkörning. herrå.

Kommentarer
Postat av: Tammy

meh!
Jag har inte förän i Aug... ska fan försöka boka om!

2006-06-22 @ 21:19:15
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Ez

Oj jag får gratulera :):) fan va roligt!

2006-06-24 @ 14:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0