Det går så fort!

Åh, den här obeskrivliga känslan av att ännu en torsdag har lyckats passera min väg utan att jag har dött är underbar. Det känns bra. ag har till och med lite energi över, men inte tillräckligt så att jag kans täda mitt rum. Det får bli efter baletten istället. Om det blir av då vill säga.

Idag skulle jag och Tammy boka biljetter till Hulötsfred. Ni vet dom där närman får ett tält till. Men det sket sig för dom tog slut på 20 sekunder.  Så det blev vanliga biljetter, men jag antar att dom där tälten var pygmetält endå så vi klarar oss utan dom! Men det var en stor lättnad nu när biljetterna är bokade. Och så ska vi hämta ut dom imorgon. Wonderbra! haha.

Annars har det väll inte hänt så mycket idag. Micke hånade emmas skjorta med bubblor på. Jag tycker det är prickar. Karl glänste lite med sona hopmosexuella sidor genom att smeka gyllner på armen. men för att försöka vara lite manlig så  bröt han arm med gyllner sen. Men det var nog mest för att få hålla gyllner i handen. Albin har fått ännu en tjej efter sig i sin bundrarskara. Han låtsas nte om det, men innombords hoppar och skuttar han.  Något mer händede inte i skolan idag tror jag.

Jag är fortfarande faschinerad över att tiden går så fort.
Nästa vecka - helt vanligt
Veckan efter det - Prov Och danne får påsklov så jag har honom hemma!
½ vecka skola sen påsklov.
1 vecka påsklov
1 vecka - vanlig ( med sista april)
1 Linnea och Gurra kommer hem,  Min kusin har bröllopp med ålandskryssning och en röd dag förståss.
2 veckor bor tammy hos mig, och det är 1 brytdag varje vecka
1 vecka - fysikprov och kristihimmelsfärd + klämdag då man är ledig
1 vecka med 1 studiedag
Och slutligen Sista veckan i skolan! Där har vi en röd dag på tisdagen.

Nå, känns det inte kort nu till sommarlovet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0