En eftermiddag med Viktoria.

Snart så knackar våran på dörren. Jagvisst, det har man sagt länge nu. Men det bverka rinte som om våren har planerat att infinna sig nu på en gång. Idag skulle jag fika med Viktoria. När jag och Viktoria bestämde dejt så fick jag en fin bild av att viktoria skulle sitta på den runda bänken utan för team sportia i solen.Hon skulle ha en sommrig klänning och röda putande läppar. Istället så stog hon utanför Team sportia i snöstormen med en stor vinterjacka med huvan på huvudet.
Jag kommer tillbaka till min dejt lite senare. Först lär jag berätta om den här dagen. Jag har tvångstankar att alltid berätta om vad jag gör för att jag tror att alla tycker det är jätte spännande att läsa vad jag gör om dagarna. I morrse hittade jag något väldigt spännnade. Tammy's Cd fodral med massor av Cd skivor. Jag drog nytta av Cd skivorna och lyssnade på dom under hela morognen.eller iaf tills jag gick till bussen och begav mig till skolan. Träffade linnea på bussen och pratade om.................... Hultsfred.

Traskade ned till Mediahuset där jag fick ha ett litet samtal med våran Syo arne vars mun är sne. Hade Mdk där vi lärde oss hur man laddar hem säkert.  Och hur man tar sig runt lagar om man klantar sig när man laddar ned. Hade svenska där vi skulle skirva, eftrsom jag hade noll humör till att gå i skolan eller göra något vettigt så gick det inge vidare. åt äcklig mat - korvstroganoff och ris. Även kallt Indisk korvgryta av skolan bara för att få en lite exotiskt eller var det erotisk touch på maten. HAde matte, det sög inte så mycket. Och tillsist, men inte minst viktgaste så hade vi Mum. Det gick helöt okey, men stör rebbecka var hemma så det blev inget fika. Jag lovar att hon har fått indraget studiebidrag och har inte råd att ta med sig fika, så hon vågade inte komma till skolan. Det där med fika är väldigt viktigt för oss teknikelever. Efter Mum lektionen begav jag mig ned mot stan, och det var där jag såg henne. Viktoria. Fats jag fick virra runt på stan och vbara orolig att hon skulle ha glömt mig i 2 min först. Vi traskade lite spända och nervösa till Café sturegetan 10 Ni vet sådär nervös man är när man inte har dejtat någon på ett tag.  Men eftersom det bara fanns 3 bord där så begav vi oss till Café vi 3, där vi klämde in oss så långt in det bara gick. Vi är lite folkskygga. Och efter 10 mins velande framför disken så kunde vi slå oss ned och tala om goda tider.
Älvdalen till exempel.  Det är verkligen gammla goda tider. Och sen så pratade vi om det mest. Väldigt givande. Jag delade med mig för Viktoria om min tråkiga klass, och Viktoria berättade om hur hon och hennes 2 klasskamrater gjorde bort sig idag.

När vi hade fått nog av kakor och prat begav vi oss till Friskis och Svettis. Vad gör man inte för att få englimt av UUUUUUUUULF! Jag och Viktoria var grymma på det där med friskis och svettis. Eftersom det var ett Lugnt Bas pass så hann vi glänsa. Vi kunde ta ut rörelserna, så långt ut det bara gick. Ända ut i fingertopparna och tårna. I alla skutt som gjorde så svävande vi fram, lätta och graciösa med ett stort leende på läpparna. Och styrkan gjorde vi med väldigt sexiga stön och annsiktsuttryck. Vi var med andra ord Mönsterelever på friskis och svettis. Men jag tror att viktoria hade lite problem med att slita blickarna från Uuuulf den sexiga. Och jag hade svårt att slita blickarna från Viktoria den underbara.  När passet var över var det dags för oss att skiljas. Jag gillar inte farväl, så jag fick lov att ta mig igenom ännu ett pass, så att viktoria skulle kunna smita iväg i smyg, och vi inte ksulle börja gråta inför alla människor. Ibland är det faktiskt svårt.  Sagt och gjort, det blev inget sorgligt farväl, och inga tårar. Men det blev en hel del svett.

Ja, den här dagen fick en väldigt rolig eftermiddag. Och det är jag GLAD över!


Dagens låt: Linda Bentzing  - Alla flickor utom jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0