Hultsfredsbiljetten är inköpt!

det är konstigt att 20 mins gymnastik övningar kan ge mig så grymt mycket träningsverk när man knappt från någon träningsverk av ett ! ½ timmes friskis pass. Jag förstår inte alls hur det fungerar.
I fredags köpte jag och Tammy våra efterlängtade Hultsfredsbiljetter. Jag låste in min i kassaskåpet på en gång. Och där kommer den ligga tills det är dags för den att möta solljuset.
Danne hade oxå vägarna förbi i fredags! Vi åt middag hemma hos mig, och sen så var vi mest hemma hos honom. Vi såg lit epå Hey baberiba, spelade spel på internet ( Vi är grymma på det!) Vi såg på armageddon och sov.
På lördagen så gick vi upp väldigt diigt! Ca 9.00 och då ska ni veta att jag hade legat vaken en mycket längre tid. Jag hade haft hemska mardrömmar om hultsfred - jag glömde biljetten hemma, sen så kom jag på flera saker jag hade glömt som bl.a - Handduk, liggunderlag, rena t-shirts, bikini, underkläder. + att våran tältplats var upptagen och vi hittade inget bra ställe att tälta på. det var läskigt.

 Sen¨så köpte Danne trumpinnar. Vi åkte hem till mig och tog en liten kort skotertur på isen i det underbara soliga vädret. Vi tänkte käka lite våfflor eftersom det trots allt var våffeldagen, men det blev inte så många för att första omgånen hade jag i för mcyekt smet så att det rann över.  Så vi fick väll några spinkiga våfflor.
Jag chillade resten av dagen och danne repade. HAn verkade ha haft kul, men hans fingerar verkade inte må så bra efter det där repet. Så jag fick lov att vårda och ta hand om honom.
När vården vr klar så såg vi på Mean Girls och käkade hämtmat från tzatsiki! Det var gott!
Vi had eplaner på att se en amerikans komedi med  samanta från sex and the city. Kim Chatrall  eller va d hon heter. - Live nude girls även kallad Möhippan på svenska.
Det filmen var jätte seg och tråkig. Men vi såg klart den åtminstone. Mycket besvikna gick vi och la oss.
Och på söndagen missade vi en timme. Jag som hade lovat mig själv att inte alls missa tidsomställningen. Tur för mig att jag inte skulle upp och jobba som tammy. Undra om hon klarade sig?
Iaf så satt jag och danne och solad eoss. Första dagen på året  då man kunde sitta utomhus i Bh utan att frysa! Det kändes verkligen helt underbart, ungefär som om att sommaren stog och knackade på dörren Men de försvann idag nä rjag såg snön falla ned igen. Jag blev iaf brun. Det gillade jag. Efter de så spelade vi lite spel på internet igen. tog det lugnt helt enkelt. Och på kvällen så såg vi en lite småläskigfilm. Psykfilm.  När vi skulle soa så diskuterade vi konstiga saker som svarta hål och kardett sångare. Det var ganska hemskt med dom. Men nu ska jag gå och ringa tammy och fråga hur hon mår och om hon missade att vrida om klockan igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0