javisst är det onsdag!

Idag så gick jag på friskis och svettis. Det var verkligen ett bra tag sen! Det var kämåigt, och jobbgt, Men det hade faktiskt kunnat vara mycket värre med tanke på hur länge jag har varit sjuk. 
Hmm något mer jag har gjort idag... Jag har städat rummet, lagat mat. Ja, man kan göra mycket trevligt när man har ett kommande prov.
Sen så har jag försökt vara dejt fördelare men eftersom folk tror att dom kan ta hand om sitt eget dejtande så blev det ingen dejt för den här helgen. Men folk har fel. dom kan inte alls ta hand om sitt egna dejtande. Och om någon i den här världen kunde göra det så skulle inte det bli lika spännande för mig om dom dejtade i smyg och jag inte fick reda på något. Precis som micke sa. Jag gillar skvaller. Eller nej, så är det inte alls. Jag gillar bara att hålla reda på sakeer så att jag inte blir förvirrad när jag pratar med folk som går sam och vet allt om alla.  Jag är ca ½ år efter upptäckte jag igår under ett samtal med Linnea P.
Linnea B är för övrigt väldigt saknad, och det är danne med. Men danne bara på ett sexuellt vis, eller var det linnea som jag saknade på ett sexuellt vis. Ibland är jag lite förvirrad och morgondagen är förutspådd att bli den tråkigaste på länge.
Jag ska sitta själv på fysiken. Om jag inte konkurerar ut micke och kan sitta bredvid gyller. Då kan han få höra om sin framtid som jag ocg maja har varit så snäll och planerat åt honom. Helt utan att han har behövt lyfta ett endaste finger.
Äsch, omjag ska ha en tråkig morogndag så ska jag försöka göra den rolig. Men att fixa god mat kan ju bli svårare. Jag har ju inga pengar.


Hepp! Nu ska jag ringa en signal till tammy. KAnske två, eller jag ringer nog tills hon svarar. 


Kommentarer
Postat av: Tammy

Vad duktig du är, Malin, lagar mat, städar och tränar. Nu är det bara körkortet och Ica-kortet som saknas ;)

2006-03-15 @ 21:44:21
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0