Ki box och spinning, vilken dag!

Jag har lite panik. Pappa har bokat tid för både Halkbanan och för Teoriprovet nu, så pressen har börjat komma känns det som. Men jag har trots allt 2 månader och 3 veckor på mig att plugga in all käörkortsteori. Och det ska jag klara.

Idag så hade vi ett svettigt spinningpass på morgonen. Det var som sagt svettigt. Sen så dansade jag och Emma balett, och sen så spelade vi basket och vägg i vägg. Bytte om, kom försent till en fulkomligt värdelös Fysik lektion. Och eftersom jag och Maja är så coola så hopapde vi över maten och Hade gko extra läänge. Och jag har fått en rolig idé till en Grafisk medie Teknik t shirt nu. Den kommer bli fiin.
Och här hemma har jag bara pluggat körkorts teori. Gjort två omeletter som blev totalt misslyckade.

Men jag har kommit fram till åtminstone 1 grej idag. Jag vet varför Tammy tänder på spöken.
" Jag gillar spöken för att sexet känns så övernaturligt bra".
Ja?


Men det var lite tråkigt att skriva idag. Så tyvärr tänker jag ägna min fredagskväll åt Ki Box!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0