Reindeer and peach

nu har vi haft middag för mamma. Det var gott, pappa blev jätte beundrad över min tårta som jag hade bakat. Han tycker att jag ska bli konditorist. Hmm?

Min persika (För er som inte vet vem min persika är; Min granne Linnea Balkåsen) ringde, det var grymt kul att höra hennes röst, även fast samtalet kanske varade i 4 minuter så kändes det väldigt bra. Men det jobbiga var att jag insåg hur mycket jag saknade henne. Men förhoppningsvis går tiden fort och hon är hemma snart igen. Och gurra kommer oxå hem. Sen flyttar båda två, så det är väll lika bra jag vänjer mig haha.

Nu har jag iaf provat mina nya, grymt snygga trosor. Dom satt som skuret. Eller det kanske var fel sammanhang att säga så kanske. Dom satt åtminstone perfekt.

Imorgon ska jag och Tammy ut i snöstormen. jag lovar att det kommer att vara snöstorm. Vi ska käpa på med längdskidorna i 5 eller 8 km. Ska bli spännande, det kommer antaligen ta hela dagen och vi kommer behöva ringa räddningstjänsten så att dom kan komma och hämta oss. Fast medans dom letar efter oss så kan vi sitta och diskutera våra liv, och dricka varm oboy och äta äckliga ostmackor ( som vi antaligen kommer kasta och sedan övergå till att äta kexchoklad). Även fast jag inte har ett enda bra längdskidsminne så känner jag på mig att morgondagen kommer bli en dag att minnas.


Dagens låt: The Knife - Reindeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0