Unika bögen med 3 bröstvårtor

Den här morgonen var väldigt fin. Solen lyste, jag var någolunda pigg, jag käkade god frukost och tog en skön dusch. Och som pricken över I; et fick jag mig en glad överaskning när jag ställde mig på vågen. Yes! Första gången jag har blivit glad av att stå på den. jag har på något vänster lyckats gå ned 2 kilo. Det kändes fint, så det var med väldigt lätta ben jag traskade till bussen.

I skolan så gjorde jag och maja klar våran andra löpsedel.



Orsa- Pastor sprutade substans i erotisk bok.
 "Jag blev så gripen av den unika bögen med tre bröstvårtor"

Freivalds efterlyser fläsklägg till sin handikappade pappa.
"Jag kanske tog ut svängarna lite för mycket"

Ja.  Vi hade svenska med en vikarie som inte var rolig. Hon var seriös och gav oss tråkiga uppgifter. Och hon snuade. Hon måste vara dum i huvudet. haha.  Efter den mycket långa och tråkiga svenska lektionen så käkade vi. Självkalrt så snodde gyllner vårat bord. Ibland förtjänar han lite spö. Så vi fick äta vid ett annat bord. Vi hade matematik. Den var väll somvanligt, och jag och Maja kände för en gångs skull att vi hängde med lite granna. Efter det hade vi Multimedia. Där var det superhets!
Men till slutet av lektionen sa Anki att vi kunde skjuta på det ännu en gång. Det kändes faktiskt väldigt bra, men hon kunde väll inte gör så mycket annat.
Och nu efter skolan så har jag bara tagit det lugnt och varit på friskis och svettis och hoppat. Det var svettigt, drygt och jag fick ännu mer ont i ryggen. Men det var det värt.  Nu ska ja gå och duscha, och sen krypa ned i min underbara säng och bara sova. för jag gillar verkligen att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0