HipHop Tomas

Kom hem från Öppet hus för ett tag sen.
Jag och Maja ansåg att vi kunde ställa upp.
Våra annsikten passar faktiskt utåt haha.
Jag och Maja hade hand om ett litet fysik expriment som vi tvingade på några människor att göra. Dom såg iaf ut att tycka det var lite roligt. Maja sprang runt och gjorde goda gjärningar. Det är hennes nya intresse, göra andra människor glada. Gulligt.
Våran fysiklärare hade satt upp en stor skärm där han visade roliga bilder.
Koncentrerad stog det på en mycket koncentrerad karl's huvud. Jag och Maja skrattade lika glatt varje gång den bilden kom fram. Även en fin bild då killarna hurrar över att domn har lyckats med ett exprement, själv sitter man och surar i bakgrunden och förstår ingenting om hur jag ska gå till väga.
Fint kort på vårat Volleybollag, jätte snyggt!
Till bilderna kunde man höra Fred Durst ljuva stämma - My generation haha. Vilket det andra lärarna kallade för hiphop. Hiphop tomas som sagt.
Efter vi hade varit där i några timmar så begav vi oss hemmåt, Maja kunde verkligen inte missa Bonde söker fru! Så det var bara att bege sig hemmåt :) Nu ska jag göra samhällskunskapsläxan, yes yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0