Söndag i proffer

Och denna värdelösa helg börjar att gå mot sitt slut. Och vad har jag uträttat? Och det var just ingenting.

men jag lyckades starta ett blogginlägg med 3 meningar som började på Och. Vilken bedrift.

Wow. Den här dagen började med att jag övergav linnea när hon sov. Tur att det var Linnea, hon blev inte alls arg, utan hon blev glad att jag lät henne sova. Jag lär mig tydligen inte av mina misstag. Det finns folk som fortfarande är arga för att jag smiter iväg när de sover. Men det är faktiskt en god gärning tycker jag.
Jag kollade på lite tv, käkade frulle och fokuserade nästan inte kanske på svenskan.
Ni kanske förstår - Svenska nationellt muntligt imorgon.
Sen så kom Linnea över och vi kikade på mer tv, för att sedan bege oss hem till Frykholm och titta på mer tv och hängde. Det var trevligt. Och nu sitter jag här och skjuter på att träna på svenskan. Men snart så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0