den perfekta missen

javisst fixade jag det idag.
Mina negativ. Vart la jag dom?
Så fort jag fick ut från labbet, kopplade jag bort min hjärna.
Någonstans där på vägen, från skåpet till min gård, var jag  i min egna lilla värld.
Och nu har jag inte en jävla aning om var min plastficka med mina negativ är.
Ibland är det underbart att vara förvirrad. Inte.

igår kväll, så var vi ett helt Gang är hemma och kikade på Dh, som förövrigt var Så bra. med betoningen på så. Det var Mamma, Jag, Tammy, Linnea och Erik F. Vi käkade popcorn, och drack kolsyrat vatten. Det var trevligt.

Idag var jag i skolan. Jag har räknat mycket matte, och min kost har varit fenomenalt bra.
Frukos: 1 macka, Kaffe.
Svenska: 1 banan, 2 Mandariner
Matte: Tutti frutti kulor
Lunch: Fil med mycket socker
Fysik: Tutti frutti kulor
Fika: 1 Bulle, 2 Muffins och x Antal peppakakor, 2 koppar kaffe.
Fotografisk bild: 1 mer.

Jag måste då säga att jag har underbara matvanor. Socker, socker och åter igen Socker. Men det är ju därför jag är så söt oxå ( eller finnig).

Men något som var jätte roltigt idag, det var nog på svenskan. För då var det nämligen såhära att jag, Karl, Emma och Maja satt och diskuterade om Np. Maja tog upp en mandarin, men upptäcker att den har ett fel. Den ikke perfekta mandaringen blir då en kastleksak. Målet för kastleksaken är Albins huvud.  Den som vill leka med kastleksaken är självklart Emma. Emma siktar in sig på Albin huvud, han sitter på raden framför och anar inte vad som kommer att ske. Emma slänger iväg mandarinen som träffar albin på ryggen, och faller sedan ned på golvet för att sedan rulla iväg. Albin vänder sig mot adolph och frågar varför han slog honom. Adolph blir lite förvirrad och frågar vad han pratar om, sen så uppfattade inte jag vad dom sa, för att vi i våran grupp skrattade så mycket. Kanske inte karl, men vi övriga tyckte att det var jätte roligt. Albin förstår fortfarande inte att det är vi, rättare sagt Emma, som är boven i dramat.
Mandarin

Jag går och hämtar upp mandarinen, och emma börjar att ladda. Den här gången med kastet bra mycket bättre, hon träffade albin mitt i huvudet. Haha, han blev skitsur, och vände sig om " Vem, fan var det där?"
Alla skrattar jätte mycket, och albin är allmänt förvirrad. Synd bara att han inte kunde koppla. Både jag och Maja satt och käkade manadriner och det var skal över allt.

Jag tror att det var dagens händelse. Vad hemskt det låter. "det roligaste som hände idag var när emma kastade en mandarin i albins huvud och han visste inte vem som kastade den". Men har man valt en tråkig linje i skolan, så får man skylla sig själv.

Kommentarer
Postat av: Darling

hahahahahhah jag ser det framför mig!!!

2006-10-18 @ 22:18:45
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0