Fine day

Vilken bra dag det här har varit. Den har varit hur bra som helst kan jag lova er! Jag började dagen med att inte stressa på morgonen. Allting somjag trodde skulle ta tid gick jätte fort. Jag åkte och klippte mig och det blev hur bra som helst! Super nöjd! ( kort kommer snart, förlåt att jag är så seg med kort, men jag har ingen digitalkamera). Åkte hem till Majsan, spelade tv spel i 4a timmar. Käkade ostdränkta mackor. Det var gott. Sen så åkte vi ned på stan och shoppade. Å tro mig. Jag shoppade. Det var länge sen.
Ett lite småglittrigt Linne, ett vitt linne med svart mönste roch en rosett i sidan. ( båda dom linnena är snyggare än vad dom låter). Jag köpte örhängen,facescrub och hårfärg. Så snart ska jag ringa min granne och höra om hon har lust att färga min utväxt imorgon.
Vad lätt att går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också klippt mig idag :D

2006-10-04 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0