jag är påväg

Nu känns det verkligen som om jag är påväg.
Jag har bokat flygplan till Bryssel.
Jag har bokat tågbiljett till Uppsala.
Jag har bokat bussbiljett till Stockholm.
Det pirrar i min mage av välbehag när jag tänker på det!

Så nästa vecka, på tisdagen sätter jag mig på tåget 19.32, för att åka och hälsa på Danneman! Ska bli riktigt roligt att se honom. Har inte träffat honom på ca 2 månader snart, och det känns väldigt konsitgt, eftersom jag träffade honom nästan varje dag i ca 2 månader innan dess. Så vi har lite tid att ta igen. Synd bara att det får typ bli över en kväll, på några timmar.
Men sen på Onsdagen, så tar jag bussen från uppsala, till stockholm vad 13,00. Kommer fram i storstan 14.00 för att sedan ta 14.30 bussen till skavsta. Och sen ska jag roa mig med lite flygplatshäng i några timmar. Det är bra att ha några timmar på mig för att vara på den säkra sidan. Och sen vid 18.30 ( jävlar vad flygplatshäng det blir!) Så går planet, mot Karin och Bryssel. Det blir huur bra som helst. Jag missar dock Dh. Men det är väll sådana saker man får offra för en liten resa.
Det som är ett litet extra plus, är att jag har 1 veckas höstlov när jag kommer hem. Underbart.

Kommentarer
Postat av: "Kussen"

Wiiiiho snart kommer du!!!
Ser jag fram emot, ska bli kul att träffa dig igen :) Hoppas packningen går bra ;)
See ya! Pöss

2006-10-23 @ 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0