Lite mindre skolan, och mer fritid till folket!

Underbara onsdag, snart är du här!
Morgondagen har några fina punkter.
Klippning
Tv spel hos maja.
Ja, det var kanske bara två punkter, men det var dock två bra punkter. Sen har vi torsdag, och då har vi Kort matte, för att sedan ha hål, och sedan så har vi bara samhällskunskap, och sen slutar vi. Vi tar helt enkelt helg där. För på fredag har jag inte alls tid med att gå i skolan.
Det ska åka's till kupolen och inhandlas ett snyggt linne, och gjärna något mer, det ska spelas tv spel. Och tyvärr ska det pluggas religion, eller svenska. Vi får se vilket som känns bäst. om inte annat så blire båda. Kanske lite solning. Jag känner att jag börjar att blekna bort, och det är ju aldrig roligt. Men det kan jag ta på lördagen kanske.
På lördagen så är det rättviks markand, eller njae, den ska jag inte tramsa runt så mycket på.  Istället blire 1 flaska martini, och utgång! Rättviksparken, jag och Linnea ska vara snyggast Ever! För om inte jag hittar ett snyggt linne att köpa så lånar jag något av majsan. Tur att jag har nån som har samma storlek som mig!  Jag är väldigt gla nu faktiskt när livet leker såhär som det gör just nu. Eller ja, just den här veckan. Jag antar att jag kommer känna att livet inte leker så värst mycket med mig på söndag. Men det är ett annat problem. Det blir kul. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0