«Naughty little Malin.»

http://www.sloganizer.net/en/

Vilken rolig sida, den kan man underhålla sig med i minst 10 minuter.
Idag har jag gjort mycket vettiga och snälla saker.
Jag började dagen med att ha lite ångest. Alla dagar bör börja med en liten dos ångest över att man inte gör något vettigt av sitt liv, och sove rtill 12.00 på dagarna. Det var faktiskt nästan så att maja väkte mig imorrse. men bara Nästan. Sen så städade jag mitt rum, det blev faktiskt fint. Jag gick en skön promenad och letade efter kantareller man jag fann ikke några. Sen så åktejag och Maja och solade, jag var brun och fräsh ( ja jag vet, så fräsh som jag kan bli) i ca 20 min. Sen var den färgen borta.
Jag och Maja gjorde det alla ungar drömmer om att göra: Spela Tv spel på våran storbild's tv. Det var ingte så udnerbart som man skulle kunna tro. Isätllet blev det svårare och man såg hur dåglig bildkvalite det var på spelet. Jag gjorde mat, och sen skjutsade jag hem Maja. Jag återvända till Källviken för att plocka upp det jag hade glömt - Fredrik. Sen åkte vi till Konsum, hittade inte vad vi ville. SÅ istället tog vi en tripp till Hemköp. Storhandalde. Fredirk köpte Godis x5, och groggvirke. Jag köpte 2 stora paket toalettpappar och bröd. Vi åkte till Sjulsarvet och hämtade självaste spriten, för att sedan bege oss till Linnea. Hela den där härliga turen tog ca 45 min, så linnea hade fått äta sin Pizza alldes själv. Stackarn. Sen så satt vi och snackade ett tag, och när tiden började att rinna iväg så skjutsade jag fredrik till bussen. Och sen skjutsade jag hem mig själv. Och nu sitter jag och leker på internet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0