a downhill day.

Jag tröttnade på den sockersöta rosa bakgrunden jag har haft. Den skärde i mina ögon. Lite tråkigt bara att mitt kort passade så fint till den rosa sidan. jaja. Jag hittar et nytt kort. Kanske det blir det fina kortet som emma tog på mig när jag käkade langos på Gävle City, förra året.

Kortet på mig i rött hår har Linnea inte lagt upp än, så ni får vänta lite till. Men det är faktiskt värt att vänta så länge, för att det är inte fint. Men roligt att kolla på.

Idag i skolan var det en helt vanligt dag. Jag var ensam med alla pojkarna på Engelskan. Jag fick Basic's ( för alla som har svårt med engelska) Jag hade hoppats på att det var ett fint papper man kunde lära in sig lite snabbt. Men IKKE! Flera böcker och ett litet papper där alla sidor stog. Eller 2 papper snarare. Så jag tror jag strunat i att lära mig engelska på det viset. Istället ska jag börja se på film, utan svensk text och läsa engelska böcker. Så mitt nästa inköp ska bli Anybody Out there?  Men det blir sen när jag får pengar.
Vi var på någon Debatt, och jag bestämde mig för att rösta blått. Fast vilekt parti, det återstår nog att se.
Synd bara att jag inte har så lång tid på mig att bestämma det. Vi lunchade, och för en gångs skull hade vi något att prata om. Jag kan inte dela med mig av vårat trevliga samtalsämne, eftersom det är lite privat.  kanske. Sen hade vi svenska med Grisen. Den lektionen var inte så vettig måste jag säga.  Jag gillar inte det här med tråkiga lektioner i skolan. Jag vill bara sova.

Nu ska jag ägna min värdefulla tid till att läsa " On a Downhill Cycle och skriva en sumering av den skit tråkiga texten. Men det är väll sånt man får ta när man går i skolan?

Damn I wanna do ya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0