Faktiskt, lite :)

Efter 2 veckor i skolan, så har jag och Maja lyckats hamna efter i matten. Men det är väll sånt man får ta när det händer mycket i våran omgivning som absolut måste diskuteras under matten, och kan inte under någraomständigheter diskuteras i Matsalen eller på någon annan rast. Det är lite konstigt. Men endå så känns dt fullständigt normalt, eftersom det är så det alltid har varit.
Skolan är inte så rolig. Fast det är endå skönt att den är tillbaka. Nu kan man äntligen börja få lite struktur i sin vardag, gå runt och vara förkyld 24/7. Men det är väll sån jag är.
Och under tiden vi kämpar med skolan så kämpar även jag och Maja med att ta ett visst kort på mig,som ska hamna på hennes vägg, så att det ser ut som jag kollar på henne när hon sover. Men för att få till det kortet så krävs det massor av Logik. Sådant som inte var har i våra huvuden. Emma kämnpar fortfarande med sina alkohol vanor. Det blir bättre. Hon har inte ramlat på sin cykel sedan dess. Åtminstone inte vad hon har sagt till oss, men man kan ju trots allt inte vara säker.  Hon kommer nog bli bästis med alla lärare som hon har nere i mediahuset. Eftersom hon är en sån pratglad människa lär hon ju prata med någon. Och efetrsom lilla björn inte pratar med henne så får hon väll prata med stora björn.
 Så vardagen rullar på som vanligt för mig. Borde jag vara glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0