Finns det något bättre än tisdagar?

Det är tveksamt. Det skulle väll vara fredagar och lördagar som är bättre.
Idag är det desperate. En av dom större höjdpunkterna under veckan.

Den är skoldagen var väll som alla andra. Lite matte, lite engelska, lite klassråd, lite fysik och slutade med Uf lektion. Jahapp. Sen stack jag ned på stan och köpte mig ett par stövletter. Jag är nöjd. Kanske. Jag vet inte riktigt om jag kommer att kunna stappla fram i skolans korridorer med dom där skorna utan att ge alla andra ett gott skratt. Men det kanske jag kan bjuda på?
Åkte hem. Suckade djup. Suckade ännu djupare när jag klev av bussen. Suckade djup igen när jag kom in genom dörren och satte igång datorn. Suckade lite till när jag gjorde kaffe och macka. Suckade och funderade på att dagrna efter skolan borde vara så mycekt mer än dator  ---> kaffe ---> Macka --> Tv --> Middag. Så efter jag hade ätit hade linnea hunnit komma hem, så jag tog den nyfixade bilen hem till henne där vi gjorde sjuka saker och lyssnade på musik.
Åkte hem till mig, linnea sprang he,. Och nu sitter jag här och väntar på att hon ska komma tillbaka så jag kan hjälpa henne att öppna upp ögonen för bra musik. Och strax därpå, bege oss till Tv:N för Dh!

Kommentarer
Postat av: Lenny

Det känns som om det skulle vara mycket trevligt! Fast bjurre är så boring, men man vill ju åka snowboard. va tycker du mallan?

2006-09-12 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0