Ge mig en, Cola tack?

Blä. Det finns inget värre än söndagar. Alla läxor man har fått under veckan har samlat ihop sig till en liten bunt, likt ett skrubbsår. Det som gör söndagarna tråkigare och mer deppresiva är att helgen är slut. Man kan inte hitta på något roligt. Och det är den dagen man helst av allt vill ha ett fast förhållande så man kan krypa upp hos någon, som kramar om en och ger en en puss i pannan. Eller hjälper till med läxorna och när man har klarat dom kan man bli belönad med film och mys.
Men ingen grabb finns här vid med sida idag. Så jag får väll vackert lära mig att leva såhär. Independet women. Pyttsan jo. Idag kändes det skit bra på dagen. Men nu inser jag att jag har en hel del att lära innan jag blir självständig. Och när jag har lärt mig klart så kommer jag säkert ha blivit av med hela min personlighet på köpet.  Men igår, då strålade jag.
Igår var det dagen då jag och Linnea plötsligt kom på att vi kanske skulle gå ut och ta en cider. Dricka upp restrerande martinin. Men det lite mer än cider och martini. Emma hängde på efter mycket om och men. Kvällen var heltklart lyckad. Det blev dans och förfest hemma hos Linnea. Sen på vägen ned blev vi inbjudna på en annan förfest. Den var väll inte så rolig. Men det var ett fint kök som vi beundrade och sedan gick ifrån. Bytte skor och smög in på pallan. Smög och smög. Det kan faktiskt diskuteras. På Pallan var det roligt roligt och Roligt. Linnea hittade sitt, och jag var bara konstig. Men det var en trevlig kväll. 

jag vet inte hur jag vill ha saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0