Habibi

Jag tycker att det känns väldigt bra att jag överlevt ännu en söndag. Även fast måndagarna inte heller är så trevliga så har jag ingen måndagsdepprision. Den kommer bara varannan vecka.
 
Men jag har fortfarande mitt fysikprov på onsdag att oroa mig för. Författarporträttet som jag inte har börjat på. MEN jag gjorde faktiskt min engelskadiagnos idag. Jag kan bara jag vill.
haha jag fick även en liten lapp från skatteverket. Jag hade tydligen en skuld. Och när jag läste det stannade mitt hjärta. Jag kikade lite försiktigt på summan. Och som tur var, var min skuld inte värre än 1 krona. Det kanske man skulle kunna betala in?

När jag hade kämpat på med mitt plugg, satt jag här vi datorn och beklagade mig till Jonny. På tal om beklaga. Vi skulle haft en klagomur här i Falun, eller ännu bättre. En person som man fick gå och klaga hos hela tiden utan att få en känsla av att man är dryg och bara klagar hela tiden. Om det fanns en klagomänniska skulle jag mer än gjärna hänga där hela tiden och berätta hur synd det är om mig. Och Klagomänniskan skulle adlrig säga " Det är ditt val, och det är ditt fel".
Fast det är ju klart. Det är ju jag som har valt att läsa Fysik B, och valt att gå gymnasiet över huvud taget, och det är ju mitt fel att jag aldrig har några pengar kvar.

Jag åkte i alla fall på dans. Det var jätte roligt idag. Jag, Tammy och en till tjej ( ursäkta, kan inte namnet) gjorde en liten dans på 3 stycken 8or. Skit snygg. Fick med lite shake shake haha. Varför är det så typiskt för mig och Tammy? Nu sitter jag här. Kom på att jag inte har ätit någon middag. Så jag ska kila iväg och tillaga något gott. Take care!


Föresten, jag kom på en sak. Emma har aldrig druckit alkohol på mornarna innan skolan börjar. Det var bara något jag skrev för att jag är mytoman.  (( danne; jag menar precis vad som står där))

Kommentarer
Postat av: Tammy

för att vi är grymt sexiga på dansgolvet ;)Synd att du aldrig fick lära dig She wants to move-dansen, du skulle älskat den.
Vi var duktiga idag!

2006-09-18 @ 23:27:14
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Em

Bra att du klar gjorde mina morgon fyllor, som inte är några morgon fyllor. Varför trodde alla på det?

2006-09-21 @ 17:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0