Härliga onsdag.

Den här skoldagen har ju inte varit allt för lång. Man kan praktiskt taget säga att morgonen gick ut på att först skjutsa Fredrik till skolan, för att sedan skjutsa hem maja. Och därimellan så blev det 5 min häng i cafeterian. Ingen fysik. Ingen fotografisk bild ikväll. Så den här dagen blev en enda stor lucka. Ett stort hål. Men jag klagar inte. För jag har funderat lite. Min Kusin i Belgien. Jag tror att jag ska åka dit nån helg och kolla hur det är med henne. Mamma säger att det betalar dom så gjärna. Så varför inte? Jag har aldrig varit där. Och jag har inte träffat karin på länge.  Det skulle nog bli en trevlig tillställning.
Jahapp, man kanske skulle börja plugga lite nudå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0