Main version

Igår efter skolan så sprang ( nääää, gick)  nerdarna Maja och mallebralle hem till Majsan för att bänka oss framför hennes tv.  Tv Spel. Crach Bandicoot racing ( eller som jag och Maja skulle föredra crach Bandicock racing, eller dickrace.).  Jag vann hela tiden, och fick gång på gång skricka ut " And The Winner Is MAAAAALIN" Men sen så började maja att bli girnig på mig, Så jag blev tyst, och sedan så flydde jag fältet för att gå till Bussen.
Kom hem, kände verkligen inte för att träna, men jag hade ju inget bättre för mig, så jag cyklade mindre glatt in till stan för att träningspass. Det var hur drygt som helst. Jag kunde itne riktigt förstå de, eftersom Ki Boxen på Onsdagen hade kännts ganska bra. Och den ska ju vara bra mycket dygare. Cyklade väldigt förvirrad hem fårn Friskis och frös som ett litet as.
Försatte att frysa som ett litet as, för att sedan börja svettas. käkade mat, och kollade på idol. Men när klockan hade hunnit bli 21.00 så pallade jag inte mer, Jag tog min febrga kropp och la den i sängen med mig och försökte sova. Men eftersom min kropp inte kunde bestämma sig för att vara kall eller varm så har jag vaknat flera gånger. Ena gången låg jag och skakade, andra gången låg jag och simmade i min svett. haha, nej så illa var det inte. Men det var varmt. När väl morgonen hade kommit så mådde jag lite bättre. Dock inte allt för bra så att jag kunde åka till Ikea med Mamma. Så jag är här hemma. Känner mig ynklig och ensam.
Det är ett sånt här tillfälle man ska ha en underbar kille vid sin sida som man bara kan ringa, sen så kommer han spingades ( eller åkandes i en skit snygg bil) till min supersnygga lägenhet, men chocklad som det inte är något socker eller något annat onyttigt i, som smakar lite gott som den onyttiga chockladen gör. Sen har han oxå köpt Chips och dipp ( grillchips & Vitlöksdipp), och en stor 2 liters Coca cola som han ger til mig. Resten av dagen blir man ompysslad och kramad. Hur bra hade inte det varit.
men tyvärr så har jag ingen underbar kille vid min sida, och ingen snygg lägenhet, och ingen supernyttig chocklad heller för den delen. Istället sitter jag är i ett hus i Källviken, utan en enda godsak hemma, inte en enda männsika, och framförallt inte en snygg kille så långt ögat kan nå.
Men om du känner dig manad, så går det bra med vanlig mörk chocklad, chipsen och dippen och sen coca colan och kramen. Jag nöjjer mig faktiskt med bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0