Måndag

Idag var det någon slags Uf grej som jag och Maja pliktvänligt gick till. Tyvärr hade vi fått fel tid så vi var där och hängde 1 timme innan det började. Men vi var faktiskt inte dom enda. Vi lyssnade på lite olika människor som pratade, fick lite fika och kaffe och sådär. Sen så kom sveriges bästa förläsare dit och föreläste om Kreativitet. Han var hur rolig som helst. Jag vill gå på fler föreläsningar av honom. Det är något sådant man behöver i en vardag som är så grå som den här.
När uf grejen var över så tog jag och maja oss en promenad ned till stan. Laddade på våra mobiler. Jag cyklade hem. Svettades. Sedan så började det riktiga allvaret. Författarporträttet.  Satt med det i 1 ½ timme och fick endå inget gjort. Jag började skriva, skrev om, ångrade mig osv.
Sen åkte jag på dans. Och det var väll roligt. Eller jag var inte på humör, men det var ju inte tråkigt.
Sen åkte jag till Linnea. Vi åkte på Yoga. Emma kom dit. Vi gick på det vi trodde var Yogan, men det var inte yoga. Det var mer, Ki balans. Besvikna blev vi iaf. Jag skjutsade hem Linnea, hämtade hem mamma. Och nu är allt jätte tråkigt. jahapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0