globetrotter

Jag är inne i en period i mitt liv som präglas av det underbara spelet Tp.
Igår kväll åkte faktiskt Tp fram igen, denna gång utgåvan Globetrotter ( som mamma köpte till en julafton för några år sedan. Hon trodde att det skulle vara lättare då våran familj var så berest?!).
Det var jag, Jordan och P.halmen som var spelarna.

Vi satt i Linneas kök, Jordan ville ge mig mobilförbud. Hon hatar min mobil.
P.halmen var mest besviken på att jag inte visste om att Tequila var mexicos national dryck. Jag som hade hoppats på att dom hade koka te ( koka som i kokka, som i kokain, inte som i varmt bubblande te).
Jag tror det aldrig har hänt förut med det där spelet, men alla fick minst en plupp var.
När 100 höjdare började så hade jag alla pluppar, linnea saknade en och Jordan saknade kanske två?
Jag krönte mig själv som vinnare ( då jag hade flest pluppar). Sen kollade vi på 100 höjdare, då en kille som kunde dra en bil på 3 ton med kuken vann. Vi gillade bröderna bondar mest.

Nice night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0