jag är tråkig

Det är inte varje Fredag man känner som jag gör just nu.
Livsglädjen ligger på noll. Jag vill inte göra någonting. Jag kommer bara sitta instängd idag med alla mina tankar och funderingar. Det är skrämmande att tänkaa för mycket.
Jag känner ungefär:Snälla skjut mig i skallen, någon! Ni vet sådär man brukar kämma när man vaknar upp efter en utekväll och man har gjort bort sig. Fast nu är det inte bara en utekväll man är bekymmrad över.
Alla dessa val man har gjort i livet. När jag tänker tillbaka har jag gjort så mycket dåliga val på senaste tiden. Nå så förfärligt dåliga val faktiskt. Jag önskar att man kunde vrida tillbaka tiden och att jag skulle hamna på den 2/11-06 ca klockan 21.00. För då var jag minsann glad. Sprang runt i huset som en idiot, ringde tammy och var så glad så att hon blev orolig och frågade vad som hade hänt för hon trodde att jag grinade. hmppfs. Så glad vill jag vara nu.
Men det kommer nog ta ett bra tag innan jag blir så glad igen. fast om vi låter det gå ca 6 månader så blir nog det bra. Nej fy tusan. Nu ska jag ha den tråkigaste fredagskvällen på några veckor. Jag saknar Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0