Monsieur, I need to Poo!

Idag skulle jag och Tammy ned på stan för att prova bikinis. Den store anledningen till den dagsplanen var vårat kvällssamtal igår kväll/natt. Vi började att samtala om djupa saker som hur vi mådde, tyckte, tänkte och kände. Men någonstans under samtalet så blev det en vänding och vi började diskutera tammy's nya bikinitrosor.
Till en början var hon mycket nöjd. Sen så nämnde hon att dom hade ett fult skärp, men vad gör det när det är hippsters och dom täcker rumpan. När hon ska kika närmare på sin rumpa inser hon till sin stora förfäran att hon är dum i huvudet och att trosorna hänger i rumpan. Jag tyckte att det var hysteriskt roligt.
Tammy fortsatte att tjata om att hur dum i huvudet hon var som hade slängt 100 kronor i sjön.
Jag ville däremot själv slänga 100 kronor i sjön och köpa ett par bikinitrosor som hänger i rumpan. Då hade vi kunnat fäst en varsin lapp på ryggen och skrivit: Monsieur, I need to poo. ( som pudeln säger i filmen: vad kvinnor vill ha). Sen ska vi självklart ha en liten pil ned mot våra rumpor. Hysteriskt roligt. Eller så var jag bara övertrött. så då la vi på.

den här dagen började jag och Maja med att spela betapet nästan hela samhällskunskapslektionen. När det var 40 min kvar så tog vi oss en välbehövlig rast. Kaffe och chill i kafeterian. Sen så gav vi upp det och vi började ägna oss åt matte. Det var faktiskt inte så roligt, men vi jobbade på så gott vi kunde. Jag smet ifrån lektionen 10 min tidigare bara så att jag och Emma skulle hinna i god tid till Jympan så att vi kunde få börja att redovisa vårat pass då vi inte hade gjort stretchingen.
Fast tyvärr så fick inte vi börja. Men det gick hur bra som helst för oss. Det första passet var inte så jätte jobbigt så vi hade inte direkt tagit ut oss helt. Vi genomförde vårat pass som var mycket bra. Våran lärare var mycket imponerad av oss. Vi fixade även stretchingen så jävla bra. När låten var slut hade vi precis blivit klara. Wow.
Jag var riktigt imponerad av oss själva.

Nu sitter jag här hemma och är lite sällskapssjuk och tittar på Du är vad du äter. Jag är en kebabrulle för det åt jag nyss. Det var gott.

Kommentarer
Postat av: LENNY

Hej malin! panik har kommit upp i hooden, nämligen:
Den 13 maj klockan 12.00 så har jag utbildning på slussbruden. Den 13 maj 09.30 kommer vi hem ifrån studentkryssningen till Sthlm. Detta är kaos utan dess like. Skickade iallafall iväg ett mejl till min chef och frågade om det fanns möjlighet till en annan dag. Or else i'm in trouble......

2007-04-19 @ 23:13:23
URL: http://Linneayeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0